Wycieczka rekreacyjno-warsztatowa do Niedzicy

18869875 1079175158893614 134392159 oDnia 25 maja odbyła się wycieczka do malowniczej, górskiej miejscowości jaką jest Niedzica. Wycieczka miała charakter integracyjny, gdyż oprócz nauczycieli, uczniów brali w niej udział rodzice. Harmonogram wycieczki był napięty, a wycieczkę rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku Dunajec. Wraz z przewodnikiem poznawaliśmy historię Zamku, obejrzeliśmy salę historyczną, salę tortur. Poznaliśmy legendę, z której słynie Zamek o Białej Damie. Zwiedzaliśmy wozownię. Kolejną atrakcją w jakiej mogliśmy uczestniczyć był rejs statkiem ,,HARNAŚ” po zaporze czorsztyńsko- niedzickiej. W trakcie rejsu dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy na temat powstania zapory oraz Zamków znajdujących się na obrzeżach. Po tak atrakcyjnym przedpołudniu udaliśmy się na pyszny obiad do pensjonatu H.A.T.A. połączony ze słodkim deserem. Kolejnym celem naszej wycieczki były zajęcia warsztatowe w Bacówce.

Uczniowie mogli zobaczyć jak robiony jest oscypek, próbowali słynnej w górach zyntycy i bundzu. Później można było sobie zakupić sery m.in. oscypki, korbace. Czas płynął nieubłaganie, a uczniowie ze smutnymi minami wsiadali do autokaru. Pogoda nas nie rozpieszczała, ale wycieczkę uważamy w stu procentach za udaną. Radość uczniów i uśmiech rodziców był wyrazem podziękowania za wycieczkę.

Organizatorem wycieczki była pani Małgorzata Dudek, którą wspierali: Anna Korzeniak- Trąbka, Agnieszka Kozień, Jadwiga Łukasik, Hubert Wasiuk i Artur Surówka.

Wycieczka przebiegła w rodzinnej atmosferze i przed wyjazdem z Niedzicy obiecaliśmy sobie, że powrócimy tam za rok na dłużej.